Huisdierenoppas Heemskerk

Dierenoppas aan huis

Huisdierenoppas Heemskerk heeft beperkt ruimte voor het uitlaten van honden. Dit kan door-de- weeks (ma-vr) na 16:30 uur en in de weekenden vanaf 9:30 tot 21:00 uur.

Vooraf maken wij een afspraak voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek om kennis te maken met u en uw hond want elke hond heeft zo zijn bijzonderheden. Daarna gaan we samen met de hond een wandeling maken om te kijken of er een klik is en waar ik op moet letten.

Let op ik richt mij op honden die niet mee kunnen met een hondenuitlaatservice. U hoeft niet elke week op vaste tijden bij mij af te nemen dus incidentele wandelingen mogen ook.

Ik loop 20 minuten met  uw hond in de eigen omgeving, de hond blijft aangelijnd.

De kosten bedragen dan E 13,50 per keer. Bij twee honden wordt het E 18,50 voor 30 minuten.

Er is ook een mogelijkheid tot het afnemen van een 10-rittenkaart, voor een enkele hond 20 minuten is de 10-rittenkaart E 125, voor twee honden 30 minuten E 170.

IN DE MAANDEN JULI EN AUGUSTUS IS DEZE SERVICE NIET BESCHIKBAAR!