Huisdierenoppas Heemskerk

Dierenoppas aan huis

Kattenoppas aan huis

Katten zijn erg gericht op hun omgeving en vinden het vaak heel naar om tijdens de vakantie elders ondergebracht te worden. Huisdierenoppas Heemskerk verzorgt uw kat(ten) aan huis waar zij geen extra stress ondervinden van een vreemde omgeving en contact met andere dieren.

Wat kunt u verwachten van kattenverzorging aan huis.

Tijdens een gratis en geheel vrijblijvend intakegesprek kunt u alles vertellen over uw kat(ten) en nemen we samen de verzorging door. Tijdens uw afwezigheid zorgen wij voor het eten en drinken voor uw dieren, houden de kattenbak schoon en geven de dieren zoveel aandacht als kan. Lege blikjes, pakjes en de inhoud van de kattenbak worden door ons regelmatig afgevoerd zodat uw huis bij terugkomst ook nog fris ruikt.

Inmiddels hebben wij ook de nodige ervaring opgedaan met het toedienen van medicatie als tabletten, vloeistof oraal, injecties subcutaan, bijvoorbeeld bij diabetes en verneveling bij bijvoorbeeld astma. Het toedienen van medicatie is natuurlijk wel mede afhankelijk van de mate waarin de dieren dit toelaten.

Het tarief voor kattenoppas aan huis bedraagt E 12,50 per dag, op basis van 1x per dag bezoek voor één kat. Elk volgend dier E 2,50 per bezoek, bijvoorbeeld twee katten 1x per dag wordt dan E 15,00.ar